Jeres indgang til EPLAN Global Support
EPLAN Solution Center for software service kunder
Med hjælp af vores support system "EPLAN Solution Center", modtager I som software service kunde en omfattende support via en mere effektiv bearbejdning af jeres individuelle support spørgsmål. Dette fremskynder processen og gør det muligt for os at vende tilbage hurtigere på dit spørgsmål. Desuden har I altid mulighed for at tracke jeres ticket undervejs.
Hvordan det fungere i EPLAN
Opret et support spørgsmål fra EPLAN platformen.
Endnu ingen Software Service kontrakt? Få informationer om vores services
Problemer med at logge in på Solution Center? Kontakt os venligst på:
Telefon +45 70 26 09 26
email: support@eplan.dk
Har du nogen spørgsmål eller brug for mere information om vores Software Service? Vi sidder klar til at hjælpe - ring til os eller send en e-mail!
Telefon +45 70 26 09 26
email: marketing@eplan.se
*Data Beskyttelse
For vores worldwide operation af EPLAN Solution Center, anvender EPLAN en løsning som udbydes af en ekstern teknisk service udbyder. Bearbejdning af data kan også forgå uden for EU. Service udbyderen er forpligtet til at overholde det gældende databeskyttelsesniveau i Tyskland (herunder passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger til datasikkerhed) og at overholde instruktioner fra EPLAN i forhold til indsamling, behandling og brug af personlige data.